Калипърс - цялостно онлайн обслужване

Проекти и резултати

Фейсбук игра "Дете на Cryo-Save Bulgaria"

Фото конкурс за Фен страницата на тъканната банка

Част от цялостната онлайн стратегия за комуникация на Cryo-Save Bulgaria във Фейсбук, бе и изработката на приложение за фен страницата, за която се грижи Калипърс.

Приложението стартира на 01 март 2013 и ще бъде активно 2 месеца. В този период всички потребители на социалната медиа имат възможност да се включат в конкурса със снимка на дете до три годишна възраст.

Механиката на оценка на снимките е доброволна от всички почитатели на фен страницата и се изразява в брой харесвания на снимките. След приключване на конкурса, трите снимки с най-много харесвания ще получат ваучери за пазаруване.

Приложението "Фото конкурс: Дете на Cryo-Save Bulgaria" се радва на изключително висок интерес от потребителите на социалната медиа и води до голям ръст на почитателите на фен страницата.

Комуникацията на Фото конкурса бе подпомогната от фейсбук реклама и имейл маркетинг кампания.

Начална страница на играта

Начална страница на играта

Участници

Участници